کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت ماه جهانی مددکاری اجتماعی
کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی: کتاب مجموعه مقالات و یادداشتهای مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت ماه جهانی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵ که در قالب یک فرایند رسانه ای تحت عنوان کارزار صورت پذیرفت منتشر شد.
حرکت رسانه ای مذکور با مشارکت حداکثری مددکاران اجتماعی فعال در سراسر کشور و همراهی بیش از ۱۰ ها وبسایت و پایگاههای مجازی معتبر و فعال در حوزه مددکاری اجتماعی ایران، از مورخ ۱۸ بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شد و تا روز ۲۶ اسفندماه سال گذشته مصادف با روز جهانی مددکاری اجتماعی ادامه داشت.
جهت دانلود کتاب الکترونیکی کارزار رسانه ای اینجا کلیک کنید.
کتابهای انتشاریافته توسط رسانه تخصصی مددکاری اجتماعی ایرانیان
۱-کتاب مجموعه یادداشتها و مقالات مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت ماه جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۱۵
۲-کتاب مجموعه یادداشتها و مقالات کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران با موضوع ضرورت حمایت اجتماعی از معتادین بهبودیافته در سال ۱۳۹۴
۳- کتاب مجموعه یادداشتها و مقالات پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران
۴- کتاب مجموعه یادداشتها و مقالات حرکت رسانه ای نقش فوریتهای اجتماعی در بلایای طبیعی
۵-کتاب باشگاه تاب آوری؛ مشتمل بر مجموعه یادداشتها، مفالات و پژوهش های با محوریت موضوعی تاب آوری
اولین اتاق فکر رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران
شایان ذکر با افزایش میزان بازدید کنندگان آنلاین وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان که پس از اجرای کارزارهای رسانه ای بر اساس مستندات موجود تعداد بیش از یک میلیون نفر بازدیدکننده از یکصد و شصت و هشت کشور دنیا رسیده بود و نیز بوجود آمدن یک فضای نگرشی جدید در جامعه مددکاری اجتماعی ایران بدینگونه که در اذهان عموم مددکاران اجتماعی ایران به عنوان یک پایگاه رسانه ای – دائمی عام المنفعه مددکاران اجتماعی کشور قلمداد گردید که بدون هیچگونه محدودیتی می توانند نقطه نظرات خود را از طریق این رسانه به سمع و نظر مردم (مخاطبین این رسانه) و مسئولین سازمانها و نهادهای مورد نظرشان برسانند، لذا مسئولیتی خطیر از سوی مدیریت این رسانه احساس شد و همین موضوع بهانه ای شد جهت تشکیل تیم تخصصی وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان که از طریق شناسایی و دعوت از نخبگان و فرهیختگان جوان و با انگیزه حوزهٔ مددکاری اجتماعی کشور با تشکیل اولین اتاق فکررسانه ای مددکاران اجتماعی ایران، با تعقیب هدف مدیریت هرچه بهتر و اصولی تر این رسانهٔ جوان و کاربرمحور محقق گردید.
چگونگی راه اندازی شده مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
در ادامه این مسیر و با تکرار شدن چند کارزار رسانه ای و نیز چندین تحرکات رسانه ایِ مهم با موضوعات وقت اجتماعی کشور، میزان شناخته شدگیِ این رسانه افزایش یافت و با بیشتر شدن میزان یادداشتها و مقالات تخصصی دریافتی از مخاطبین و دوستان جدید و قدیمیِ این رسانه، نیاز به وجود یک رسانه موازی دیگر با شرایط تسهیل شده جهت انتشار یافتنِ یادداشتها و مقالات مددکاران کشور(منهای فرایند خاص بررسی مطالب تا قبل از این زمان) شد و بدین ترتیب مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران از سال ۱۳۹۳ با یک دامنه اینترنتی مجزا ولی تحت نظارت و پشتیبانی همان تیم تخصصی واحد اولیه فعالیت خود را آغاز نمود.